Pages

Sunday, May 2, 2010

Colectie de "bucatareli" din ultimele cateva luni -REZUMAT

Rezumat de "bucatareli" fara imagini din ultimele cateva luni

Supa de legume


Aripioare la gratar


Ciorba de spanac


Ceafa de porc la gratar + pireu cu morcovi


Bezele cu si fara nuca (revin cu sursa)


Comfort food :D pireu + omleta cu salam, telemea, patrunjel


Mancare de regim - Pireu cu morcovi caliti (in putina apa, ulei si sare)


Clatite umplute cu ciuperci, salam si cascaval (reteta inspirata de Cori)


Pulpe de pui la gratar (pe aragaz) cu mujdei si castraveti


si o feliuta de tort


Pizza Meat Deluxe


Pizza Prosciutto e Funghi


Spanac cu "bundás kenyér" (paine in ou)


Friptura de porc cu carnati, pireu si sos de hrean cu smantana (am uitat sa-l pozez)


Cremvursti trandafiri la microunde :))) - i-am intepeat ca sa nu explodeze si cand colo s-au rasucit de numa. cascavalul trebuia sa fie pe cremvursti, nu lipit de farfurie, dar au fost foarte buni


Cartofi copti la cuptor (ulei, 3-4 catei de usturoi zdrobiti, condimente pt cartofi prajiti, 1 lingurita de boia, 1/2 lingurita curry) - la cuptor pe foc mediu aproximativ 1 ora (dupa jumatate de ora se amesteca).


Chec tigrat


Mix de legume vortex-cortex-Hortex :D cu sos
* Sos = 2 linguri de smantana + 1 lingura de mustar + marar
* legumele le-am pus intr-un vas yena, le-am stropit cu ulei, le-am presarat cu vegeta si le-am bagat la microunde vreo 10 min.


Fusilli cu fasole rosie si ciuperci


Salata de cartofi cu cascaval, sunca, ceapa verde, masline si maioneza light


Salata de cartofi cu cascaval, sunca si ceapa verde


Cozonaci Mami Ella

Briose de post cu coaja de portocala

Cina de vineri

Paste de orez cu mazare

Paste cu sos de ciuperci

Prajitura de post cu cacao si capsune

Chec la microunde (http://savalaura.blogspot.com/2009/03/chec-la-microunde-la-cana-p.html)

Orez cu lapte la microunde

Mic dejun de Valentine's Day

Gogosi cu mere

Chec cu Nutella

Gratar de porc pe aragaz

Un fel de ou ochi cu sunca, la microunde

Guguluf cu Nutella

Supa de mazare

Pulpe de pui la cuptor, cu mere si morcovi

Cartofi prajiti cu snitel de pui si sos de smantana (adica am amestecat cateva linguri de smantana cu condimente pt cartofi prajiti si cu oregano)

Prajitura cu visine Viorica

Penne la cuptor cu branza si cascaval

Panna Cotta de la Dr. Oetker

Un fel de ou ochi cu sunca, la microunde

Budinca de gris (www.culinar.ro)

Cartofi la cuptor cu snitel de pui
* varianta simpla
*varianta cu cascaval si dati la microunde pe grill

Cartofi copti la cuptor

Tiramisu

Pizza Daiana

Vitamine

Guguluf cu ciocolata si mere

Clatite cu gem

Omleta cu de toate

Fasole verde cu friptura

Guguluf cu ciocolata

Salata de fructe

Melci cu nuca Mami Ella

Prajitura rasturnata cu mere (sursa: o cunostinta de-a lu' Mami)

Un fel de Dobos

Friptura de porc cu carnati, pireu si legume

Paste cu sos "Cori"

Krem a la krem

Mere coapte umplute cu gem+nuca

Turta dulce si fursecuri cu alune

Dovleac copt in soba

~ to be continued ~

5 comments:

  1. Frumoasa si variata colectia, bucatareli apetisante, pt care meriti sincer, felicitari!

    ReplyDelete
  2. Daiana ce colectie bogata, probabil ai s ascrii si retetele, nu ?...am un premiu pt tine, te astept pe blog meu sa-l ridici.

    ReplyDelete
  3. am sa incerc incet sa pun toate retetele pe care le-am facut de cand m-a apucat dulcea boala numita "gatit" :)
    mersi frumos pentru premiu :*

    ReplyDelete
  4. mana dar ce de poze! mult ai mai gatit! super!

    ReplyDelete

Printfriendly

Print Friendly and PDF

About Me

My photo
Io-s Daiana din Timisoara, o banateanca zapacita. Imi place sa spun ca-s banateanca, nu pt ca as cunoaste tot ce tine de Banat ci pt ca ma simt bine pe aceste meleaguri, unde m-am nascut si am crescut. "Bucatareala" m-a apucat asa mai serios dupa ce in 2008 am vazut filmul Ratatouille. Stiu ca e doar un film animat, dar atat de simpatic mi-a fost sobolanutul Remy, cum stia el sa aprecieze mancarea bine pregatita, a invatat de la tv sa gateasca, faza cu explozia de gusturi cand combini ingredientele si motto-ul lui Gusteau "Anyone can cook!" Indemnata de primele succese si de aprecierile celor din jur, mi-am zis ca pot si io, asa ca am inceput cu prajiturile pt ca mi s-au parut mai prietenoase, mai usor de fotografiat si parca ceva mai simplu de realizat decat mancarurile gatite. Si vorba unui prieten "Sigur iti ies toate daca pui atata suflet". Am creat blogul din dorinta de a aduce la un loc doua dintre pasiunile mele: gatitul si fotografiatul, si pentru ca: “This is my invariable advice to people: Learn how to cook - try new recipes, learn from your mistakes, be fearless, and above all HAVE FUN!” ~ Julia Child, My Life in France

Copyright

All rights reserved. No part of the contents of this blog may be reproduced in any form or by any means, electronically or otherwise, without the prior written permission of the owner (vdaiana-http://testdaiana1.blogspot.ro/).

Toate drepturile rezervate. Nici o parte din conţinutul acestui blog nu poate fi reprodusă sub nici o formă (electronică sau de altă natură) fără acordul scris al proprietarului (vdaiana-http://testdaiana1.blogspot.ro/). Publicarea sau multiplicarea fara acordul scris al proprietarului se pedepseste conform legii in vigoare (Legea nr. 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe).